Helaas hebben we opnieuw onze deuren moeten sluiten vanwege de landelijke coronamaatregelen. AquaZoo is momenteel gesloten. Lees hier de veelgestelde vragen.

Update coronavirus

Laatst gewijzigd: 14-01-2022

VEEL GESTELDE VRAGEN OVER HET CORONAVIRUS

 

Is AquaZoo geopend?
Naar aanleiding van de genomen maatregelen en adviezen rondom het coronavirus van de overheid is helaas besloten dat AquaZoo momenteel gesloten isVanzelfsprekend komt het welzijn van de dieren niet in het gedrang. 

Wat gebeurt er met de dieren in AquaZoo?
Het welzijn van de dieren is gegarandeerd en heeft onze hoogste prioriteit. De verzorging van onze dieren gaat daarom gewoon door. Uiteraard volgen wij de hygiënevoorschriften en adviezen voor onze werknemers.  

 Ik heb een arrangement (zoals een schoolreisje of kinderfeestje) of activiteit voor meerdere personen bij AquaZoo gereserveerd. Kan dit nog doorgaan?
Er wordt hierover contact met je opgenomen, je hoeft hiervoor zelf niets te doen. Mocht je toch alvast een vraag willen stellen, dan kan dat via info@libemafunfactory.nl 

Ik zou graag AquaZoo willen bezoeken met mijn abonnement maar ik heb geen toegang door sluiting van het park. Wat betekent dit voor mij?
Abonnementhouders worden hierover per e-mail geïnformeerd.

Ik heb reeds online een ticket gekocht en heb hiervoor een tijdslot gereserveerd. Kan ik op een ander moment naar AquaZoo gaan?
Om jou op een ander moment de gelegenheid te geven het park/museum te bezoeken, worden je huidige tickets automatisch verlengd, waardoor deze t/m 31 december 2022 te gebruiken zijn. Je dient – na heropening van het park – opnieuw een bezoekdag en tijdslot te reserveren op de website (“ik heb al een ticket”).  

Ik ben reeds in het bezit van een actieticket (zoals DPG Media, ING, Jumbo Dagje Uit en ANWB) met een geldigheid t/m 25-01-2022. Wordt de geldigheid verlengd?
De looptijd van deze acties wordt verlengd t/m 30 juni 2022. Voor verdere vragen kun je contact opnemen met de ticketaanbieder. Ook voor deze tickets geldt dat een bezoekdag en tijdslot  gereserveerd dient te worden op de website (“ik heb al een ticket”). 

Ik ben reeds in het bezit van een ticket via een loterij (zoals BankGiro Loterij en Nationale Postcode Loterij). Kan ik op een ander moment naar het park gaan?
Heb je een reservering gemaakt in de periode van 20 december 2021 t/m 14 januari 2022 via een loterij, dan ontvang je vanuit de betreffende loterij een bericht met de nieuwe code, zodat je, op het moment dat het park/museum weer open is een nieuwe reservering kan maken. Voor verdere vragen omtrent tickets via een loterij kun je contact opnemen met de ticketaanbieder via info@uitstapjenaarkeuze.nl of info@dagjewegnaarkeuze.nl
 

Ik heb een horeca combi-deal gekocht via de website. Kan ik deze nog gebruiken?
Je kunt jouw aangekochte horeca combi-deal gebruiken bij jouw volgende bezoek. 

Mocht jouw vraag en antwoord niet bij bovenstaande informatie staan kun je telefonisch contact opnemen via 0511–431214, kies optie 3 in ons keuzemenu.