Update coronavirus

Er zijn op dit moment veel vragen met betrekking tot het coronavirus (COVID-19). Onze medewerkers doen er alles aan om iedereen van een antwoord te voorzien. Het kan door de drukte voorkomen dat de wachttijden voor telefoon en e-mail langer zijn dan je normaal van ons gewend bent. Daarom proberen we iedere dag de actuele richtlijnen te updaten op deze veelgestelde vragen pagina.  

VEEL GESTELDE VRAGEN OVER HET CORONAVIRUS

Wat gaat er gebeuren met de dieren bij AquaZoo Leeuwarden?
Het welzijn van de dieren is gegarandeerd en heeft onze hoogste prioriteit. De verzorging van onze dieren gaat daarom gewoon door. Uiteraard volgen wij de hygiënevoorschriften en adviezen voor onze werknemers.

Waarom gaat AquaZoo Leeuwarden dicht?
Naar aanleiding van de genomen maatregelen en adviezen rondom het coronavirus van het RIVM, de Nederlandse overheid, de Brabantse Veiligheidsregio’s en de Nederlandse Vereniging van Dierentuinen (NVD) is AquaZoo Leeuwarden vanaf zaterdag 14 maart tot nader order gesloten. Hiermee nemen we het welzijn van onze bezoekers en medewerkers in acht. In overleg met de Veiligheidsregio bekijken we wanneer en onder welke omstandigheden de parken weer geheel of gedeeltelijk open kunnen. Het welzijn van de dieren komt niet in het gedrang.

Wanneer gaat AquaZoo Leeuwarden weer open?
Op aanraden van de overheid én de Brabantse Veiligheidsregio’s sluit AquaZoo Leeuwarden in alle bedrijfsonderdelen voor de periode van 14 maart tot nader order. Via onze website informeren wij u graag over de actuele situatie.

Ik heb een arrangement of activiteit voor meerdere personen bij AquaZoo Leeuwarden gereserveerd. Kan dit nog doorgaan?
Nee, dit kan helaas ook geen doorgang vinden. U kunt voor het verzetten hiervan contact met ons opnemen.

Ik zou graag AquaZoo Leeuwarden willen bezoeken met mijn abonnement, maar ik heb geen toegang door sluiting van het park. Is er coulance mogelijk?
Omdat wij het heel vervelend vinden dat je nu geen toegang hebt tot het park, bieden we jou als trouwe fan graag een extraatje ter compensatie. Jouw abonnement wordt verlengd met elke dag dat je het park niet hebt kunnen bezoeken. Hierover zullen we je later informeren. Zodra het park weer open kan, brengen wij je uiteraard zo snel mogelijk op de hoogte.

Ik heb een ticket gekocht via de website en deze verloopt uiterlijk 30 april. Wordt de geldigheid verlengd?
De looptijd van deze acties worden verlengd t/m 30 juni 2020. Dit gebeurt automatisch en je hoeft hier zelf niks voor te doen.

Ik heb tickets via Plussparen of Eurosparen Wintercampagne met beperkte geldigheid. Wordt de geldigheid verlengd?
De looptijd van deze acties worden verlengd t/m 30 juni 2020. Voor verdere vragen kunt u contact opnemen met de ticketaanbieder.

Ik heb tickets via Jumbo Extra’s, ING rentepunten, Esso Extra’s, Dagje uit Cadeaukaart, Dagje uit jaarkaart gekocht met een specifieke datum. Wordt de geldigheid verlengd?
Voor vragen over de geldigheid van de tickets met een specifieke datum kun je contact opnemen met de ticketaanbieder.